イタリアの編み物雑誌

私は旅行先でいつも毛糸屋さんに行きます。去年イタリアに行った時にローカルな毛糸屋さんを訪ねました。その時に買った編み物雑誌を今日はご紹介します。
Speciale Maglia 9 Donna 1
レディース
Lovely jumbo leaf pattern at the back.
背中のジャンボ木の葉模様が好きです。
Love the structure of the cardigan and the button detail.
模様とボタンのディテール
This is a matching cape and the arm warmer. So elegant!
これケープとアームウォーマーとお揃いなんです。かわいすぎ。
Tricot Selezione
レディース2
How cool is this!?
形もかわいい。
Crochet short sleeve cardigan.
かわいいカギ編みのパターンってあまり見ませんよね。私これすごい好きです。
I do love this top.
ケーブルファンのわたしはこれもお気に入り。
Uomo...
メンズ
Chunky cables. I think I should explore the use of a zipper for a garment more.
ファスナーの付いた物、作ってみたいです。
This feels very Italian... You would usually see this kind of jumper in a neutral colour right? So cool!
この色合いの鮮やかさがイタリアっぽいですね。
Another very Italian design. Such nice ideas.
このデザインもなんだかどうしてもイタリアっぽいです。
皆さんは旅行に行ったらローカルな毛糸屋さんに行っていますか?私はもう何冊かあるはずなので探してみよう!あーまたイタリアに行きたい。